خرید لباس تاناکورا نتایج هفته 25 لیگ برتر انگلیس، هفته 21 لالیگا و بوندس‏لیگا و هفته 23 سری آ ایتالیا

تيم فوتبال منچستريونايتد انگليس با پيروزي پرگل مقابل پورتسموث به صدرجدول ليگ برتر در هفته 21 لیگ برتر انگلیس صعود كرد.به گزارش فارس؛ شب گذشته (شنبه) در ديداري كه در ورزشگاه اولدترافورد انجام گرفت، شياطين سرخ موفق شدند 5 مرتبه توپ را از خط دروازه‌ پورتسموث عبور دهند.از ميان اين تعداد گل تيم پيروز، سه گل تحت تاثير فشار هجومي مردان سر‌آلكس فرگوسن با اشتباه و گل به خودي بازيكنان حريف، به ثمر رسيد. در كنار دو گل وين روني 40 و ديميتاربرباتف 62، سه گل ديگر تيم ميزبان توسط بازيكنان خودي، انتوني واندن بور 45، ريچارد هيوز 59 و مارك ويلسون 69 زده شد.در ديداري ديگر كه در ورزشگاه آنفيلد انجام شد، دربي ليورپول به سود تيم اول اين شهر برابر اورتون پايان يافت. ديرك كوئيت، مهاجم هلندي ليورپول در دقيقه 55 زننده گل پيروزي بخش در اين ديدار بود.ساير نتايج به اين شرح است:بولتون صفر- فولام صفرساندرلند يك – ويگان يكگل‌ها: كن‌وين جونز 64 براي ساندرلند، محمد ديام 20 براي ويگانبارنلي 2- وستهام يكگل‌ها: ديويد نوگنت 14، دانيل فوكس 55 براي بارنلي، آليورو ايليان 81 براي وستهاماستوك 3- بلكبرن صفرگل‌ها: دني هيگي بوتم8، مامدي سيدبه 46، مايتو اتينگتون 67 براي استوكهول‌سيتي 2- منچسترسيتي يكگل‌‌ها: جوزي آلتيدوور31، جورج بواتانگ 54 براي هول‌سيتي، امانوئل آده بايور53 براي من‌ستيتاتنهام صفر- آستون‌ويلا صفرجدول رده‌بندي:1-منچستريونايتد 56 -25 امتياز2-چلسي 55 امتياز-24 امتياز3-آرسنال 49 امتياز-24 امتياز4-ليورپول 44 امتياز-25 امتياز5-تاتنهام 43 امتياز-25 امتيازدر اولين شب از هفته بيست و يكم لاليگا اسپانيا نیز، تيم‌هاي مدعي قهرماني برابر حريفان خود به پيروزي رسيدند.در بازي‌هاي شب گذشته رئال مادريد برابر اسپانيول، تيم دوم كاتالونيا به برتري 3 بر صفر دست پيدا كرد. در ديگر ديدار شب گذشته بارسلونا در خانه خود برابر ختافه، تيم سوم مادريدبه پيروزي 2 بر يك رسيد. والنسيا ديگر تيم شايسته اين فصل از لاليگا موفق شد برابر وايادوليد به پيروزي 2 بر صفر رسيد.نتايج بازي‌هاي شب گذشته:* والنسيا 2 – رئال وايادوليد صفرگل‌ها: بانخا 8 و داويد ويا 29* بارسلونا 2 – ختافه يكگل‌ها: مسي 6 و ارناندس 67 براي بارسلونا و سولدادو (پنالتي 91) براي ختافه* رئال مادريد 3 – اسپانيول صفرگل‌ها: راموس 5 و كاكا 30 و هيگواين 91 تيم فوتبال يوونتوس هم براي دومين هفته متوالي با مربيگري زاكروني متوقف شد.در اولين شب از هفته بيست و سوم كالچو ايتاليا تيم بحران زده يوونتوس برابر ليوورنو صف آرايي كرد و با تساوي يك بر يك متوقف شد.در اين ديدار لگروتاليه تك گل تساوي بخش تيمش را در دقيقه 41 وارد دروازه حريف كرد و يووه به رغم ادعاي زاكه در مورد تحول عميق تاكتيكي، در نيمه دوم هر چه زد به در بسته خورد.نتايج بازي‌هاي شب گذشته كالچو:ليوورنو يك – يوونتوس يكگل‌ها: فيليپيني 26 براي ليوورنو و لگروتاليه 41 براي يوونتوسپالرمو دو – پارما يكگل‌ها: كاواني 63 و سيمپيليسيو 87 براي پالرمو وبيابياني 72 براي پالرموتيم فوتبال بايرن‌مونيخ در هفته بيست‌ويكم بوندس‌ليگا هشتمين برد پياپي را هم تجربه كرد.شب گذشته(شنبه) بايرني‌ها در حاليكه در ورزشگاه فولكس واگن‌آره‌نا ميهمان ولفسبورگ، قهرمان فصل گذشته اين پيكارها بودند،‌ پيروزي 3 بر يك را كسب كردند.براي سرخ‌پوشان آرين روبن‌، خريد هلندي ابتداي فصل در دقيقه 2 گل نخست را زد. در دقيقه 26 نوبت به دانيل‌فان بويتن كه در پايان هفته گذشته قراردادش را تمديد كرد،‌ رسيد و گل دوم را دقيقه 26 به ثمر رساند.فرانك ريبري،‌ هافبك مسلمان بايرن نيز در دقيقه 57 زننده گل سوم بود.ولفسبورگ كه اشكان دژاگه،‌ بازيكن ايراني‌الاصل خود را در اختيار نداشت،‌ در دقيقه 90 توانست يكي از سه گل دريافتي را توسط گرافيت جبران كند.در ديداري ديگر بايرلوركوزن، صدرنشين و مدعي كسب عنوان قهرماني در خانه بوخوم يك بر يك مساوي كرد.دراين جدال كه تيم ميزبان وحيد هاشميان را بر روي نيمكت‌ در اختيار داشت، لوركوزني ها در دقيقه 45 توسط ارن درديرك گل زدند و بوخومي‌ها در دقيقه 68 توسط زلاتكو ديديچ نتيجه را متعادل كرد.هامبورگ نيز در خانه كلن در اين تاريخ تساوي 3 بر 3 را تجربه كرد. در اين ديدار كه رود‌فان نيستلروي با حضور در دقيقه 90 به جاي پتريچ، اولين بازي خود را با پيراهن تيم جديد جشن گرفت، يوسف محمد31، نوكاويچ 75، عادل چيچي 88 براي كلن و مارسل يانسن4، پتريچ 36، 50-پنالتي براي هامبورگ گل زدند.ساير نتايج به اين شرح است:فرايبورگ صفر- شالكه صفرهوفن‌هايم 2- هانوفر يكگل‌ها: ادواردو 35، ساليهويچ 40 براي هوفن‌هايم، آرون كوان 57 براي هانوفرنورنبرگ يك – اشتوتگارت 2گل‌ها: آلبرت بونجاكو60 براي نورنبرگ، تيموگبرهارت22، روبرتو هيلپرت 87 براي اشتوتگارتجدول رده‌بندي:1-بايرلوركوزن 45 امتياز2-بايرن‌مونيخ 45 امتياز3-شالكه 42 امتياز4-هامبورگ 36 امتياز5-بروسيادورتموند-20 امتياز

خرید لباس تاناکورا دادگاه عرب سرخی برگزار شد

صبح امروز دادگاه فیض الله عرب سرخی ،عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی برگزار شد .به گزارش سایت نواندیش صبح امروز محاکمه فیض الله عرب سرخی در دادگاه انقلاب برگزار و اعلام شده حکم وی تا مدتی دیگر به وی اعلام خواهد شد . گفتنی است هم چنین امروز محسن امین زاده ،حمزه کرمی ،محمدرضا مقیسه نیز در دادگاه برای پیگیری امور مربوط به پرونده خود حاضر بودند.

خرید لباس تاناکورا مصلحی:فتنه گران از20سال پیش برنامه داشتند

وزير اطلاعات اعلام كرد: زني با 4 پاسپورت وجود دارد كه در همه اغتشاشات حضور داشته و با اراذل و اوباش به صحنه مي‌آمده است.به گزارش فارس، حجة‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي امروز در گردهمايي مشترك امنيت‌آفرينان فجر گفت: استراتژي، تاكتيك و روش و ابزاري كه فتنه‌گران به كار گرفته‌اند از بيرون كشور طراحي شده است.مصلحي گفت: فتنه‌گران با ضد انقلاب همكاري داشته و بسترسازي لازم نيز در اين خصوص انجام شده است.وزير اطلاعات اعلام كرد: طبق اسناد به دست آمده از فتنه‌گران مشخص شد كه حركت آنان از 20 سال قبل آغاز شده است. اسناد كه منتسب به سران فتنه و تشكيلات و احزاب مرتبط با آن‌هاست اين موضوع را روشن مي‌كند.وي اظهار داشت: آن‌چه به دست آمده مشخص مي‌كند از همان اول حركت يك مركزيتي از بيرون نظام اين مجموع را مديريت و هدايت مي‌كند كه بسيار قابل توجه است.وزير اطلاعات تأكيد كرد: شناخت اين مركزيت و شناسايي آن نياز به زمان و سرمايه‌گذاري قابل توجه دارد. مركزيتي بعداً با چند واسطه و بي‌واسطه مجموعه فتنه‌گران را هدايت مي‌كند. حضور اين مركزيت را مي‌توان از فتنه‌هاي ابتداي انقلاب تا به امروز به راحتي مشاهده كرد.وزير اطلاعات به استراتژي سران فتنه در حوادث اخير اشاره كرد و گفت: يكي از استراتژي‌ها در فتنه‌هاي اخير “پيروزي در هر صورت ” است. سران فتنه علي‌رغم تأكيدات رهبر انقلاب مبني بر تكليف خواص در قبال معاندين و ضد انقلاب چه كرده‌اند.وي اظهار داشت: چرا افرادي كه در روز عاشورا سوت و كف مي‌زنند امت خداجو مي‌دانند زيرا استراتژي آن‌ها پيروزي در هر صورت است.وي به استراتژي دوم اشاره كرد و افزود: حضور و نگهداري مردم در خيابان نكته بعدي است. سران فتنه سعي دارند به هر نحوي كه شده عد‌ه‌اي را در گوشه‌اي حاضر كنند تا خود را نشان دهند.تشكيل كميته‌هاي مختلف مثل كميته صيانت از آرا‌، ستاد پويش‌، دختران فيروزه‌اي، ستاد 88 و … به همراه بيانيه‌هاي صادر شده اين مسير را طي مي‌كند تا فتنه‌گران همواره در خيابان حضور داشته باشند.مصلحي به استراتژي سوم سران فتنه اشاره كرد و اظهار داشت: استفاده ابزاري از زنان يكي از راهبردهاي فتنه‌گران بود كه بسيار دردآور است كه سران فتنه از افرادي حمايت مي‌كنند كه درصدد ايجاد بي‌بند و باري و لاابالي‌گري بين جوانان هستند.وزير اطلاعات گفت: استراتژي چهارم سران فتنه نفوذ در حوزه‌هاي علميه و سوءاستفاده از آقازاده‌هاست.وي در ادامه اظهار داشت: طيف فتنه از گذشته پايگاهي در حوزه‌هاي علميه نداشت اما با برنامه‌ريزي سعي كردند كه در اين حوزه‌هاي نفوذ كنند. در بخش‌هاي قابل توجهي با مشكل مواجه شدند اما در جاهايي با كمال تأسف با استفاده از آقازاده‌ها پايگاهي به دست آورده‌اند.وزير اطلاعات افزود: در بكارگيري آقازاده‌ها ارتباط فاميلي و … برنامه‌ريزي‌هايي شده و در موارد 8 واسطه را به دست آورده‌ايم.مصلحي به بسط ارتباط با بيگانگان به عنوان استراتژي ديگري اشاره كرد و گفت: مجموعه‌اي كه كارشان ايده و نظريه‌پردازي براي سران فتنه است افرادي حضور دارند كه در خارج از كشور هستند.وي اظهار داشت: اعلام برائت از اكبر گنجي كار ساده‌اي است اما سران فتنه اين كار را نمي‌كنند. ارتباط با سفارتخانه‌هاي خارجي نيز از اقدامات قابل تأمل برخي نزديكان سران فتنه است.وزير اطلاعات اعلام كرد: در فتنه روز عاشورا با اعترافات بازداشت‌شدگان دفاع مقدس را يادآوري مي‌كند. در دوران دفاع مقدس همه كشورها با هم همدست شده بودند كه در روز عاشورا نيز پيگيري‌هاي سفارتخانه‌ها قابل تأمل بود.مصلحي گفت: يكي از استراتژي‌هاي سران فتنه دامن زدن به اختلافات قومي، مذهبي، اقتصادي، سياسي، صنفي و‌ … است. برخي دستگيرشدگان در اعترافات گفته‌اند جداي از اعتراضات خياباني برنامه‌هايي براي اخلال در مصالح اقتصادي برنامه‌ريزي شده تا نظام دچار چالش شود و اقداماتي را هم انجام داده‌اند كه مجموعه اطلاعاتي كشور بر اين حركت تسلط خوبي دارند.وزير اطلاعات گفت: حضور عناصر با سابقه اطلاعاتي و نظامي در جريان فتنه و ايفاي نقش در روز عاشورا قابل توجه است. روز عاشورا وقتي از مانيتورها حركت ضد‌انقلاب و اغتشاشگران را مشاهده مي‌كردم به خوبي حركت اطلاعاتي و نظامي را فهميدم. جمعيت اغتشاشگران از جايي مديريت مي‌شد.وي اظهار داشت: پيچيدگي فتنه‌ها اين است كه عناصري مرتبط با جريان فتنه در درون نظام حضور دارند و اين نكته ويژگي جنگ نرم است.وزير اطلاعات گفت: وظيفه سنگيني را در جنگ نرم بر عهده داريم‌. آموزش اطلاعاتي و ضد‌اطلاعاتي براي فتنه‌گران‌، توجيه امنيتي ستادها، كمك به شناسايي نيروهاي اطلاعاتي مقابله‌كننده در فتنه اخير قابل فهم است.وزير اطلاعات استراتژي بعدي فتنه‌گران را تكرار حرف‌هاي روز اول خود دانست ‌و افزود: نكته قابل توجه در جنگ نرم بسيار مهم است پيگيري بحث انتخابات است.سران فتنه همچنان موضوع تقلب در انتخابات را دنبال مي‌كنند.وي اظهار داشت: برخي سران فتنه كساني هستند كه خود برگزاركنندگان انتخابات در كشور بودند كه مي‌دانند وقوع تقلب در اين حد وسيع كه مدعي آن هستند امكان ندارد ولو اين كه خواص قابل توجهي حضور دارند نبايد از اين موضوع بترسند زيرا اين خواص در تاريخ اسلام بدترين ضربات را به اسلام زده‌اند.مصلحي اظهار داشت: استناد اين افراد به تقلب با پيگيري‌هايي كه مي‌شود به جايي نخواهد رسيد.وزير اطلاعات به كم هزينه‌ بودن جنگ نرم اشاره كرد و گفت: بايد ما نيز با كم‌ترين هزينه مقابله كنيم.دشمن با استفاده از شبكه‌هاي مجازي با كمترين هزينه اقدامات خود را انجام مي‌دهد كه ما نيز بايد با آنان مقابله كنيم.وي اظهار داشت: وقتي پايگاه‌هاي بسيج در اين عرصه مي‌توانند فعال شوند و با شناسايي، تهديد و هشدار خانه‌هايي را كه با جنگ نرم همراهي مي‌كنند را شناسايي كنند.مصلحي گفت: يكي ديگر از اقدامات مي‌تواند فيلمبرداري از اقدامات اغتشاشگران باشد. اقدامي كه فتنه‌گران با استفاده از موبايل در عاشورا انجام مي‌دهند و با كم‌ترين هزينه در اينترنت منتشر مي‌كنند.وزير اطلاعات تأكيد كرد: حكومت‌ها در جنگ نرم دچار ضعف معرفت، بينش و بصيرت مي‌شوند. بايد در اين زمينه سرمايه‌گذاري كنيم كه در اين زمينه‌ها ضعف بزرگ و جدي داريم.وي اظهار داشت: منابع قدرت نرم سعي مي‌كنند حكومت را تقليل دهند و به دنبال جذب افراد هستند تا موجب ضعف در حكومت شوند. بايد راه‌هاي مقابله را بشناسيم. بسيج ادارات در اين زمينه بايد فعال‌تر شوند.وزير اطلاعات اعلام كرد: سران فتنه قانون و اخلاق را با شعار قانون و اخلاق نقض مي‌كنند.وي اظهار داشت يكي ديگر از راهبردهاي فتنه‌گران عدم همكاري نخبگان با حكومت است كه اين موضوع نيز بايد مورد توجه بسيج دانشجويي و بسيج اساتيد قرار گيرد.نظريه‌پردازان آمريكايي در بررسي چالش‌هاي پيش روي خود با دو چالش اساسي كه تكنولوژي و ايدئولوژي است مواجهند و در تحقيقات به اين دو چالش رسيده‌اند.وي اظهار داشت: در بحث تكنولوژي آنان با توجه به روندي كه در دنيا و در مباحث اقتصادي وجود دارد به اين نتيجه رسيده‌اند كه با يك بحران بزرگ اقتصادي مواجهند و با كنترل فضاي رسانه‌اي سعي مي‌كنند تا در بحث چالش و بحران اقتصادي خبري درج نشود.مصلحي افزود: دستگاه‌هاي ارتباطي و استكباري در فضاي مجازي و ديگر رسانه‌ها به شدت كنترل مي‌شوند تا بحث بحران اقتصادي مطرح نشود.وزير اطلاعات با اشاره به سخنان رئيس‌جمهور آمريكا در جمعي خاص گفت: اوباما در اين نشست اعتراف كرده كه نتوانستيم بحران اقتصادي را كنترل كنيم و اين بحران آمريكا را به چالش كشانده است.وي اظهار داشت: استكبار به هيچ وجه اجازه نمي‌دهد تا اخبار و اطلاعات بحران اقتصادي در اختيار مردم قرار گيرد.مصلحي گفت: چالش بعدي پيش روي آمريكايي‌ها ايدئولوژي است كه اسلام ناب تنها ايدئولوژي است كه مي‌تواند براي آمريكا و استكبار چالش اساسي ايجاد كند.وزير اطلاعات تأكيد كرد: آن‌چه كه استكبار را به زبوني و خفت كشانده اسلام ناب محمدي است و انقلاب اسلامي نيز و انقلاب اسلامي نيز بر اساس اسلام ناب محمدي شكل گرفته است.وي اظهار داشت: مؤسسات مطالعاتي و تحقيقاتي فراواني در اروپا و آمريكا و رژيم صهيونيستي شكل گرفته‌اند تا براي شناسايي انقلاب انجام وظيفه كنند.وزير اطلاعات گفت: اين مؤسسات مطالعاتي مشكلاتي دارند و آن هم عدم فهم صحيح مقوله اسلام ناب محمدي است كه قصد دارند آن را با مطالعات علمي درك كنند.وي اظهار داشت: اما اسلام ناب محمدي در تشيع خلاصه شده و بروز و ظهورش در انقلاب اسلامي است.مصلحي افزود: در باب ولايت است كه با دل، عشق و محبت سر و كار دارد و كسي كه در اين فضا نباشد با مطالعه نمي‌تواند چنين موضوعاتي را درك كند.وزير اطلاعات اعلام كرد: اين كارشناسان وقتي مي‌بينند كه ولي فقيه به موضوعي اشاره مي‌كند كه دلدادگان سر از پا نمي‌شناسند، حيران مي‌شوند.وي اظهار داشت: در مباحث علمي رويكردهاي مادي دنبال مي‌شود و اين مؤسسات نيز بر اين مبنا عمل مي‌كنند.مصلحي در ادامه افزود: مؤسسات علمي غربي جنگ تحميلي را از بعد علمي بررسي مي‌كنند اما چون اين مطالعات با روش‌هاي علمي و مادي تحليل مي‌شود نتيجه در پي ندارد براي اين محققان روي مين رفتن جوانان قابل تحليل نيست.وزير اطلاعات در ادامه گفت: در رابطه با اسلام ناب محمدي استكبار توطئه‌هاي مختلفي را طراحي كرده است و از روش‌هاي مختلفي نيز بهره‌ مي‌برند.وي اظهار داشت: جنگ نرمي كه در جمهوري اسلامي و مقابله با انقلاب اسلامي طراحي شده تفاوت‌هاي قابل توجهي با جنگ نرم ديگر كشورها دارد.مصلحي گفت: جنگ نرمي كه در ديگر كشورها به كار رفته در ايران جواب نمي‌دهد و دشمنان در هر كشوري با شرايط خاص جنگ نرم را طراحي مي‌كنند.وزير اطلاعات تأكيد كرد: جنگ نرمي براي اسلام ناب و انقلاب اسلامي طراحي شده كه مناسب با شرايط كشور باشد.مصلحي در ادامه افزود: يكي از معضلات ما در مقابله با جنگ نرم عدم حضور دستگاه‌هاي فرهنگي در اين عرصه فقط دستگاه‌هاي امنيتي حضور دارند.وي گفت: يكي از توطئه‌هاي سازمان‌هاي اطلاعاتي غربي اين است كه دانشمندان را تحت عناوين علمي جذب خود كرده و در اين پروسه چند 10 ساله به هدفشان مي‌رسند.مصلحي گفت: در جنگ نرم تلاش مي‌كنند تا جامعه بي‌طرف را جذب و همراه خود كنند. بايد برنامه‌اي در اين زمينه داشته باشيم.وي اظهار داشت: يكي ديگر از ويژگي‌هاي جنگ نرم اين است كه حكومت‌ها را از ظرفيت‌هاي مقابله‌اي در جنگ نرم غافل مي‌كند.وزير اطلاعات تأكيد كرد: يكي از معضلات ما در مقابله با جنگ نرم اين است كه فقط دستگاه‌هاي امنيت حضور فعال دارند و دستگاه‌هاي فرهنگي حضوري ندارند.مصلحي تاكيد كرد: چرا دستگاه هاي فرهنگي در اين عرصه به ميدان نمي‌آيند و طراحي لازم را انجام نمي‌دهند اين مشكل جدي ماست.وزير اطلاعات گفت: 22 بهمن روز جمع كردن اساس فتنه‌گران است و اين راهپيمايي بايد فصل‌الخطابي براي همه باشد و مردم مي‌آيند تا پوزه استكبار به خاك ماليده شود.

خرید لباس تاناکورا دستگیری عناصر تشکیلاتی شبکه‌ماهواره‌ای ضدانقلاب

روابط عمومی وزارت اطلاعات از دستگیری عناصر تشکیلاتی شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب و صهیونیستی خبر داد.در نمابر ارسالی از سوی این روابط عمومی آمده است: با عنایات خداوند متعال و تلاش و پیگیری مستمر سربازان گمنام امام زمان (عج)، هفت نفر از مرتبطان تشکیلاتی شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب و رسانه‌های صهیونیستی و عناصر وابسته به جریان فتنه شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شدند.این افراد از مرتبطان رادیو فردا هستند که دوره‌های مختلف گزینش و آموزش را در دبی و استانبول گذرانده و عده‌ای از آنها نیز به استخدام رسمی سرویس جاسوسی آمریکا درآمده‌اند.بر اساس این گزارش، دستگیرشدگان شیوه‌های مختلف براندازی نرم شامل ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی، شایعه‌سازی و سایر اقدامات خرابکارانه را آموزش دیده بودند.این گزارش افزوده است: متهمانی که در جریان اغتشاشات پس از انتخابات به ویژه روز عاشورا نقش عمده‌ای در جمع‌آوری و ارسال اخبار به خارج و تحریک آشوبگران داشتند، قرار بود بعد از اجرای برنامه مشابه در روز 22 بهمن، از کشور خارج و به آمریکایی‌ها ملحق شوند.در پایان این نمابر آمده است: رادیو فردا یک رسانه‌ ضدانقلابی، برانداز و متعلق به سازمان سیاست که در راستای اهداف این سرویس جاسوسی فعالیت دارد و برنامه‌های آن از شهر پراگ مرکز جمهوری چک پخش می‌شود.

خرید لباس تاناکورا چگونه «به رنگ ارغوان» را نبینیم؟

شعر حافظ که می خوانیم، همه از ظن خود یار شاعر می شویم و با او همراهی می کنیم. شعر حافظ نه همه را، ولی خیلی از ایرانیان را با خود همراه می کند، به اعتبار آنکه از لابلای اشعار آنچه می خواهیم را می شنویم. فال می گیریم و شب یلدای خود را با دیوان او طی می کنیم. از میان مردم عادی که بگذریم، عرفای فراوانی در منقبت حافظ و شرح اشعارش گفته و نوشته اند. هم زبان عرفانی او را ستوده اند و هم از بر قله بودن هنر ایرانی ـ اسلامی اش سخن گفته اند.شعر حافظ نماد زیبایی از هنر اسلامی است که توانسته عده زیادی را به خود جلب کند. در حقیقت هنرمند مسلمان چون عارفی تلاش می کند تجارب عملی خود از مراتب وجود را در هنرش بازتاب دهد. (فهیمی فر، 1388) حافظ، با زبان شعر آنچه عرفانی ادراک می کرده را بیان می نموده و از این رو فخر هنری و ادبی محسوب می شود. حافظ با رمزآلودگی بیانی که دارد و آن را بر شعر مضاعف می کند با مخاطب خویش سخن می گوید و با تکیه بر مفاهیم بلند عرفان اسلامی زمان و مکان را در می نوردد:شعر حافظ همه بيت الغزل معرفت است آفرين بر نفس دلكش و لطف سخنشدر تعریف شعر گفته اند: « شعر حادثه ای است که در زبان روی می دهد و در حقیقت، گوینده شعر با شعر خود، عملی در زبان انجام می دهد که خواننده، میان زبان شعری او، و زبانی روزمره و عادی تمایزی احساس می کند.» و یا « شعر گره خوردگی عاطفه و تخیل است که در زبان آهنگین شکل گرفته باشد.» (شفیعی کدکنی،1387) یعنی شاعر تلاش می کند با زبان گویای آهنگین، عاطفه و تخیل مخاطب خویش را بر انگیزد و مفهوم مد نظر را القا نماید.اما امروزه از شعر خبرى نيست و سينما جايگزين اين هنرها شده است؛ هنرهاى امروز كمابيش در فضاى سينمايى سير مى‏كنند. شعر مادر هنرها و منبع الهام همه هنرمندان بوده است. امروز سينما در واقع بنياد و ذات و جوهر هنر را در خودش به نمايش مى‏گذارد و از اين منظر سینما شعر عصر مدرن و تكنولوژى است؛ در واقع، با تجسم شعر به وسيله تغييرات و گرافيك‏هاى كامپيوترى و special effect مى‏توان قدرت بشر را با سينما بروز و ظهور بخشيد. (مددپور، 1382) سینما شعری بیرونی است با امکانات خاص خود، و شعر سینمایی درونی است با ایماژهای خاص خود. (مددپور، 1376)ابراهیم حاتمی کیا را به درستی می­ توان شاعر سینمای ایران نامید. زبان سینمایی او علاوه بر ظاهر، باطنی دارد که کشف آن نیاز مبرم به استمرار دیدن در اثرش و نیز آشنایی با سیاق هنری اش دارد. او در فیلم هایش داستانی را به ظاهر روایت می کند، اما در باطن به دنبال واگویی معنایی دیگر به مخاطب خاص خود است. این مخاطب خاص جمعی از مسوولین، سیاستمداران، هنرمندان و نخبگان جامعه را تشکیل می دهد.«از کرخه تا راین» به عنوان نخستین فیلمی که باعث شهرت عمومي او شد و خیل عظیمی از همراهان انقلاب اسلامی،­ روشنفکران و توده مردم را با خود همراه کرد، داستان دست و پنجه نرم کردن جانبازی شیمیایی است؛ اما روایت غصه های نسلی آرمان خواه و آرمان گراست که بخشی از آنان دچار سرخوردگی و عده ای به افسردگی دچار شده اند. تصویر فوت حضرت امام خمینی (ره) و فریادهای نقش اول مرد فیلم در کنار رود راین که با خدا به عصبانیت گفت و گو می کند، حکایت از این غصه عظیم دارد. «بوی پیراهن یوسف» داستان مردی است که در اسارت دشمن مانده، و روایت جمعی است که به انتظار نشسته اند. «آژانس شیشه ای» داستان واکنش آمیزی را به شرایط ایجاد شده در سال های 76 و شاید فضای فیلم جزء واقعی ترین فیلم های حاتمی کیا باشد، اما در باطن روایت بیم ها و امیدهای نسلی آرمان گرا و تصویری از جامعه ای که ساختند را ارائه می دهد. «روبان قرمز» نمادی ترین فیلم حاتمی کیاست که به ظاهر داستان اثرات مخرب جنگ بر روی بشر را داستان وار نقل می کند، اما روایت گذشته، حال و آینده یک کشور و مملکت را در بطن خود روایت می نماید. «ارتفاع پست» داستان فقر و فلاکت مردی است که در جامعه ایرانی در حاشیه مانده و روایت جامعه ای است که به سمت دو جناحی و دو گروهی شدن پیش می رود که در تقابل جدی با یکدیگر باعث سقوط هواپیما می شوند. «به نام پدر» داستان اختلاف دو نسل است و واگویه های نسل پدر برای نسل فرزند.حتی «دعوت» حاتمی کیا که به نوعی عدول در مسیر طی شده را نشانی می دهد به ظاهر داستان هایی را از جامعه ایرانی، زوجین و دغدغه های فرزند داری و دیگر موارد را طرح می کند و در حقیقت سر تسلیم و خضوع یک هنرمند در برابر عظمت خلقت و سوالات بی پایانش و تردیدهای بشری اش را به تصویر کشیده است.شعر سینمایی حاتمی کیا این بار پس از توقیف چند ساله (که روایت های متعددی از آن است) برای مردم خوانده خواهد شد و عده ای هم در طول جشنواره بیست و هشتم فجر آن را دیدند و شنیدند. اما آیا دیدن فیلمهایی از این دست به راحتی و آسانی امکان پذیر است؟ شاید چنین خوانشی معمولی باعث در محاق رفتن فیلم ارغوانی او شده باشد. با مرور سینمای حاتمی کیا که می شود آن را به عنوان یک «مولف» قلمداد نمود می توان به این نکته رسد که دیدن فیلم های او احتیاج به لوازمی دارد که شاید دیگر فیلم ها نداشته باشند.نظرات و تئوری مولف، اهمیت مرکزی خلاقیت فردی را در درون سینما به ثبوت رسانده و معمولا فرد کارگردان را به عنوان فرد خلاقه اصلی معرفی و مشخص کرده است. (استیون کرافتس، 1381: 235و 236) خلاقیتی که با محوریت دین و پیام های دینی و انقلاب متکی بر دین بر آمده و نوعی و گونه ای از هنر دینی به شمار می رود طبیعتا دارای لایه های گوناگونی است که اندک توجه به این موضوع باعث می شود تا با آثار چنین کارگردانان راحت تر به کناری آییم. ترویج چنین گونه تحلیلی علاوه بر فهم بهتر فیلم باعث رشد و قوت سینمای ملی ایرانی است چرا که در سایر کشورهای دنیا طرح مباحث مربوط به تئوری مولف اهمیت بسیار حیاتی در ظهور قدرتمندانه سینمای هنری دهه 50 و سپس همه گیر شدن آن داشت. (همان : 237)حاتمی کیا در بیان استعاری فیلم هایش هر بار جای خاصی را در نظر می گرد که هرچند فضایی بین الاذهانی است، اما کمک می کند تا او روایتی متفاوت را داشته باشد. آژانس، ‌بياباني بي آب و علف، درياي جنوب،‌ درون هواپيما و اين بار توي جنگل هاي گيلان و مازندران. فيلم به ظاهر داستان فردي با نام مستعار «شفق» يكي از عوامل گروهك هاي سياسي كه اوائل انقلاب با به پا كردن آشوب از كشور گريخته اند، پس از سال ها تصميم مي گيرد براي ديدن دخترش «ارغوان» كه دانشجوي دانشكده جنگلداري است مخفيانه به ايران بازگردد، مي باشد. يكي از مأمورين امنيتي به نام «هوشنگ» به عنوان دانشجو وارد دانشكده شده و از تمامي امكانات مدرن امنيتي استفاده مي كند تا با كنترل ارغوان، شفق را به دام اندازد. در اين ميان بين او و ارغوان رابطه اي عاطفي بوجود مي آيد. از طرف ديگر همكاران سياسي شفق نيز تصميم دارند او را ترور كنند تا به دست مأمورين امنيتي نيفتد.حاتمي كيا تلاش كرده تا با بردن فضاهاي ملتهب جامعه كه معمولا در دانشگاه ها اتفاق مي افتد به فضايي سرسبز،‌ مقداري فضا را تلطيف كند تا مخاطب را براي كلام نهايي اش قانع كند. او درست در فضاي ده مانند محيط قصه اش كافي شاپي را تصوير نموده كه ما نمونه آن را در شهرهاي بزرگي چون تهران مشاهده مي كنيم، با همان بحث ها و فضاها. رفتارهای دانشجویان به سیاق دانشکده های علوم اجتماعی می ماند تا جنگلداری و همین بر استعاری بودن فضا افزوده. رفتارهاي ماموران نيروي انتظامي و مردم محل و حتي بلوط خانم كه با لهجه تركي در بين مردم شمال سخن مي گويد همه و همه حكايت از رمزآلودي روايت كارگردان دارند.به عقيده بوردول: « یک نویسنده و یا یک کارگردان و یا یک تهیه کننده مستقل و مولف می بایست تقریبا تمامی وجوه فیلم سازی را تحت کنترل خود بگیرد تا از این طریق نگاه شخصی فرد مستقل قادر به نشان دادن خود در فیلم پایانی باشد.»(1985:236) در حقيقت روند فيلم شناسي يك كارگردان مولف را بايد در نوع نگاه او جستجو كرد. ابراهيم حاتمي كيا به درستي به اين فضا رسيده و با بيان يك داستان سطحي در مقابل آنچه در باطن مي خواهد بگويد را دنبال مي كند.هوشنگ ستاری ـ مامور وزارت اطلاعات با بازی حمید فرخ‌نژاد ـ در جریان این ماموریت شناسایی و کنترل ارغوان؛ دلداده سوژه خود می‌شود و اگرچه خود برای لغو ماموریت و ارسال پیام برای بازگشت دچار تردید می‌شود اما خودسرانه ماموریتش را از کمک برای دستگیری شفق؛ پدر ارغوان که قصد بازگشت و دیدار با دخترش را دارد به حمایت از جان ارغوان در مقابل گروهک مخالف نظام تغییر می‌دهد. او در ابتدا بر صفحه كامپيوتر خويش تصويري از گورهاي متعدد را دارد و به معاد و سرانجامي مي انديشد. اما به هنگام ارغواني شدن دلش و دل بستن به سوژه، تصوير او بر صفحه اصلي كامپيوتر قرار مي گيرد. تصاوير ابتدايي او و تلاقي آماده كردن ابزار كارش با خواندن نماز نشان از آن دارد كه اين مامور از اعتقادات مناسبي برخوردار است. كار را عين عبادت تلقي مي نمايد (اين مفهومي است كه به نظر مي رسد كارگردان تلاش دارد به مخاطب القاء كند.) اما چه مي شود كه او مسير ديگري را انتخاب مي كند. به رنگ ارغوان داستان تغيير است. نه صرفا به تصوير كشيدن فضاي جامعه و نقدي بر آن هرچند كه به خوبي يك اثر هنري نقادانه است. تنها بنا ندارد كه به وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران بپردازد. تنها هم به اين دليل توقيف نشد كه از چنين وزارتخانه اي سخن به ميان آورده ‌وگرنه بايد چنين مساله اي براي فيلم نفوذي (جمال شورجه) كه در جشنواره امسال پخش شد و بر خلاف تم خوب، ‌پرداخت ناشايست و مونتاژ نامناسبي داشت هم اتفاق مي افتاد. داستان به رنگ ارغوان سخن از كساني است كه مدعي بودند و طور ديگري شدند. هشداري است براي كساني كه در كارهاي مقدسي هستند و چون هنوز امتحان نداده اند پايشان نلغزيده. هوشنگ با نام مستعار شهاب فعاليت مي كند. اما چرا نام شهاب برای او انتخاب شده؟ شهاب زود و پرنور مي آيد و سريع كم افق مي شود، درست مثل مسیری که هوشنگ ستاری (شهاب) در فیلم طی نموده است و پس از مدتی خود سوژه مامور امنیتی دیگری می شود چرا که فاقد صلاحیت ادامه کار است. فلق (نام مستعار مامور جانشين شهاب که او را زیر نظر دارد) اما سپيده دمي است و نقطه اميدي كه با وجود هراس از ريزش هاي فراوان،‌ اميد حضور كسان بهتري هست. کسانی که مثل شهاب در دام نیفتند و ادامه مسیر را به راحتی و سلامت داشته باشند.آدمي در عالم خاكي نمي آيد به دست عالمي ديگر ببايد ساخت و وزنو آدميمنابع و ماخذ:1- مددپور، محمد،سیر و سلوک در سینما،انتشارات برگ سبز ، تهران :13762- مصاحبه با دکتر محمد مددپور، نشریه پرسمان، اردیبهشت 13823- شفیعی کدکنی، محمد رضا، صور خیال در شعر فارسی، انتشارات آگاه :1387    15:01:20 – 1388/11/18

خرید لباس تاناکورا بودجه نرسد، رييس به وزارت نفت مي‌رود؟

حضور علي سعيدلو در سازمان تربيت بدني اين ديدگاه را براي اهالي ورزش به وجود آورد كه با توجه به روابط نزديك او و رييس جمهور، ورزش ايران بتواند پيشرفت قابل توجهي داشته باشد و به خودكفايي برسد.به نوشته گل؛ سعيدلو كه از بدو ورود به سازمان تربيت بدني در تلاش بوده تا برنامه‌هاي زيربنايي را اجرا و پروژه‌هاي نيمه‌تمام را به پايان برساند، حالا با مشكل بزرگي به نام كمبود بودجه روبه‌رو است.برخي منابع غيررسمي به اين نكته اشاره دارند كه سعيدلو در حال حاضر دل‌خوشي از كار كردن در سازمان تربيت بدني ندارد. در حالي كه قبلا عنوان شده بود او مي‌تواند با استفاده از بودجه لازم به اهداف خود در ورزش برسد، هنوز بودجه خاص سازمان تربيت بدني از سوي مجلس شوراي اسلامي تاييد نشده است.قرار بود كه يك درصد از تمامي درآمدهاي نهادهاي دولتي كه در لايحه بودجه امسال گنجانده شده، با راي نمايندگان نصيب سازمان تربيت بدني گردد ولي اين اتفاق تاكنون جنبه عملي به خود نگرفته و همين باعث شده تا سازمان همچنان از لحاظ بودجه و مسايل مالي بلاتكليف باشد. نمايندگان مجلس شوراي اسلامي يقينا به خوبي مي‌دانند كه با راي آنها و اختصاص يافتن يك درصد از همه درآمدهاي نهادهاي دولتي مبلغ بزرگي نصيب سازمان تربيت بدني مي‌شود و اين احتمال مي‌رود تا آنها براي شكوفايي ورزش و رشد آن به چنين لايحه‌اي راي مثبت بدهند.يك منبع موثق در مورد اين موضوع و مبلغي كه در اختيار سازمان تربيت بدني قرار مي‌گيرد، حرف‌هاي جالبي مي‌زد؛ «اگر اين لايحه راي مثبت بگيرد مبلغ كلاني به حساب سازمان تربيت بدني واريز مي‌شود.»براي ورزش ايران كه هميشه با كمبود منابع مالي روبه‌رو بوده چنين مبلغي مي‌تواند درهاي جديدي از توسعه بگشايد و ورزش را از مهجوريت مطلق بيرون آورد.با تمام اين حرف‌ها پرونده سازمان تربيت بدني و مسايل مالي و بودجه آن نكته‌هاي شنيدني ديگري نيز دارد. در اين مورد شنيده‌ مي‌شود كه اگر وعده‌هايي كه به سازمان داده شده، عملي نشود، سعيدلو قيد سازمان تربيت بدني را مي‌زند و عطاي ورزش را به لقاي آن مي‌بخشد. در مورد جدايي سعيدلو از سازمان تربيت بدني حرف و حديث‌هاي ديگري نيز به گوش مي‌رسد كه جالب‌ترين آنها به حضور در وزارت نفت برمي‌گردد. البته همه اينها به اما و اگري به نام بودجه ربط دارد و اينكه او بتواند اين بار از مجلس راي اعتماد بگيرد.

خرید لباس تاناکورا متن کامل نامه سيدحسن خميني به ضرغامی

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن خميني در نامه‌اي انتقادي به عزت‌الله ضرغامي رييس سازمان صداوسيما، به ذكر نكاتي درباره برنامه ” شاخص” كه در ايام دهه مبارك فجر پخش مي‌شود، پرداخت.به گزارش ايسنا متن كامل اين نامه به اين شرح است:بسمه تعاليجناب آقاي عزت الله ضرغاميرييس سازمان صداو سيماي جمهوري اسلاميبا تبريک سي و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، لازم است نکاتي را پيرامون برنامه‌هاي صدا وسيماي جمهوري اسلامي در ايام دهه فجر يادآوردي نمايم. خوش داشتم اين مطالب را مثل سابق و به طور شفاهي متذکر شوم ولي احساس مي‌کنم اثر سخنان شفاهي کم شده و عمق تاثيرگذاري برنامه‌هاي تلويزيون به گونه‌اي است که محتاج تذکر کتبي است.چنانکه از منابع موثق شنيده‌ام، برنامه‌اي تحت عنوان شاخص در تلويزيون پخش مي‌شود و به گونه‌اي غير صادقانه و تحريف‌آميز، شخصيت جامع عارف کامل و مهربان و رهبري مقتدر امام خميني(س) را مخدوش نموده است. جامعه‌ جوان امروز ما به وسيله آن‌چه در اين برنامه پخش مي‌شود، شخصيت واقعي امام را نمي‌شناسد و تنها با شخصيت دست ساخته‌ صداوسيما آشنا مي‌شود که متاسفانه فرسنگ‌ها با حقيقت امام که به فرموده‌ رهبري انقلاب همه هويت جمهوري اسلامي است، فاصله دارد.در شرايطي که دشمنان قسم خورده انقلاب و امام با استفاده از رسانه‌هاي بيگانه، هر لحظه چهره‌اي خشن و غيرانساني و صد البته غيرواقعي از انقلاب شکوهمند اسلامي مي‌سازند، انتظار بيهوده‌اي نيست اگر چشم انتظار تبيين شخصيت جامع امام و امت امام در صداوسيما باشيم و ابعاد بلند معرفتي و ماهيت انساني انقلاب را که بي‌شک در ميان همه انقلاب‌هاي قرن حاضر، بيشترين ارزش‌هاي اسلامي و بشر دوستانه را آفريده، تصوير نماييم. جاي تاسف است که در صداوسيما از هزاران هزار جلوه رأفت و محبت که با اتکا‌ي به جوهره اسلامي و روح بلند مذهب شيعه اثني عشريه آفريده شد، چشم پوشيده مي‌شود و بدون اشاره به شرايط زماني خاص به بزرگ نمايي غلط و تحريف گونه قضاياي گذشته همت مي‌گماريد و به غلط درصدد مشابه‌سازي تاريخي هستيد.اينجانب جناب‌عالي را از علاقمندان امام راحل مي‌شناسم و به حکم وظيفه فرزندي امام نسبت به اين اشتباه فاحش صداوسيما و تصميم گيرندگان چنين موضوعاتي، اعتراض جدي دارم و معتقدم اگر حقيقتا به دنبال شناخت واقعي امام هستيد، بايد از ياران نزديک امام دعوت نماييد تا هم شأن نزول سخنان پخش شده را بيان نمايند و هم ناگفته‌هاي زندگي امام را بيان کنند.اميدوارم احتياجي به تصديع بيشتر نباشد و دوستان واقعي امام وظيفه خويش را در قبال امام و تحليل انقلاب اسلامي به انجام برسانند.سيد حسن خميني15 /11 /88

خرید لباس تاناکورا 13 سال حبس برای راه‏انداز سایت پرنو

رسانه‌هاي «چين» اعلام كردند: دادگاه عالي اين كشور يك مرد را به اتهام راه‌اندازي يك وب سايت پورنو به 13 سال حبس محكوم كرد.به گزارش ايسنا، رسانه‌هاي «چين» از قول دادگاه عالي اين كشور اعلام كردند كه يك مرد جوان به اتهام راه‌اندازي يك وب سايت پورنو علاوه بر پرداخت 100 هزار يوآن، معادل 14 هزار و 600 دلار به 13 سال حبس نيز محكوم شد.به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، اين مرد كه در استان «گوآنگ دونگ » زندگي مي‌كند از سال 2005 ميلادي اين وب سايت راه انداخته و طي اين پنج سال اقدام به پخش فيلم‌ها و تصاوير غيراخلاقي مي‌كرده است. به طوري كه بر اساس اعلام پليس منطقه‌اي از زمان به راه‌اندازي اين وب سايت ميزان تجاوز و خسونت‌هاي جنسي در اين منطقه و نواحي اطراف به شدت افزايش يافته است.در گزارش اين خبرگزاري همچنين آمده است: دولت «چين» از سال گذشته ميلادي تاكنون پنج هزار و 400 نفر را به اتهام راه‌اندازي و يا دست داشتن در تهيه و توزيع فيلم‌ها و تصاوير غيراخلاقي اينترنتي شناسايي و دستگير كرده است.گفتني است، اين كشور يكي از بزرگ‌ترين كشورهاي جهان در زمينه‌ فيلترينگ اينترنت محسوب مي‌شود، اما با تمام اين موارد امنيتي هنوز هم ميزان انتشار اين نوع فيلم‌ها در سايت‌ها و وب سايت‌ها كاهش نيافته است.در گزارشي نيز كه اخيرا توسط دولت «چين» انتشار يافت آمده است كه پخش اين نوع از فيلم‌ها به شدت بر جامعه و به خصوص جوانان اين كشور اثر مخرب مي‌گذارد و باعث افزايش ميزان خشونت مي‌شود.